I´m back!

hehe, nu är jag tillbaka!
och ska börja blogga ;)
Vi ska försöka att hålla igång veckans simmare och veckans pass, fast vi har
inte det bästa minnet direkt.
Idag hade jag engelska prov och det gick ganska bra :D för att vara Tiffani iallafall.
För om man heter Tiffani så suger man på engelska hehe.
Snart ska jag åka till träningen och simma (eller?) skoja,
några av er visste nog detta men jag rider ju också på torsdagar och varannan Fredag ♥
Här kan ni följa mitt "häst liv"-----> Stallcheyor.
eller vad man ska säga :P
nu är det äntligen helg! efter vår långa vecka, vi har gått onsdag, Torsdag och fredag :P
På lördag och Söndag ska Alex och jag tävla ;) vi ska simma vårsimiaden.
Ia och Tille är för gammla så dom får inte simma det.
jag ska simma
400 fr
200 me
100 br
100 ry?
100 fr
100 fj
lagkapp
4x100 fr
4x100 me
jag vill INTE simma fjäril :P
men nu måste jag gå och äta mellis
//Tiffani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0