Super!

JDM i helgen gick bra!
Jag simmade bara 2 lagkapper och första gick inte så bra hahhah, vårt lag blev varvade och jag simmade sista sträckan (4x200m frisim) och då fick jag simma 50m helt ensam... HAHAHAH! :D

Men igår så ar det 4x50m Medley och det gick asbra för ALLA! Alex på 33 på ryggsim, Ia på 37 på bröstsim, jag på 31 på fjäril, och filippa som simmade frisim på 29!

Är asnöjd att jag fick 31 på 50m fjäril, jag hoppas att jag kan simma det inviduellt också! :)

Foto: Matilda

MUMS

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Hej jag älskar eran blogg och simmar oxå i ss04 men hur länge simmade alla ni i teknik guld och vilket är erat bästa simsätt? :)

2012-01-11 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0