Nöjdare än nöjdast!

Heeej!!
Nu sitter jag och kollar på tv efter en helig i simhallen.
Lördag gick rätt bra på lagkappen var jag hundradelar över pers och på
200m rygg var jag över med 3 sekunder (men jag vet vad jag gjorde för fel så de ska bli bättre tills
nästa gång :) )
Men jag tycker de var helt Ok i alla fall!
På söndag simmade jag 50m rygg inviduellt och i lag perssade båda gångerna så jag
fick som bäst 33.61! De blev jag jätte nöjd med och de gjorde jag i laget,
och på 100m rygg fick jag 1.11.72 pers med 2 sekunder!!
Riktigt nöjd med heligen faktiskt! Speciellt söndagen :D

Så jag är nöjdare än nöjdast! :D
Ha de bra Alex!!

Foto: jag tror de var pappa eller Tille so mtog de, men de är
jag på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0