Tagga..

Heej!
Nu sitter jag och kollar på tv och taggar för seriesim.
Jag ska simma 100 rygg, 100 medley, 50 fritt och 2 lagkaper.
Tille ska också simma och hon ska simma 100 rygg och 1 lag och sen tror jag något mer, men hon har varit sjuk så hon kanske skulle ta bort 100 medley(därför skrev jag inte de)
Tiffi skulle simma men hon blev sjuk och ligger hemma i feber,
så hoppas du blir bättre Tiffi! :)

Ia ska tyvärr inte simma men hon hejar på oss och de betyder mycket :*

Önska oss lycka till
Och alla som ska simma lycka till! :)

Ha de bar Alex :D

Foto: några i SS04


Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELLL BLOGG

Jaa jätte :)

Hur är det med dig då? Kram :)

2012-03-03 @ 16:29:49
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0