Tävlingsdag 2 förmiddag avklarad!

Tjenare!
Förmiddags passet avklarat, det gick bra för alla oss tre! (Det är Matilda som skriver, och Sophia simmade inte idag)

D
et började med 100m Fjärilsim, och jag simmade på tiden 1.14! Pers med ungefär 3 sekunder! :D Och mitt gamla pers 1.17.03, är ungefär 1 månad gammalt!
Så, jag kom till final och den är i eftermiddag, jag hoppas att jag kan simma lite snabbare då :)

Alex simmade 100m fjärilsim på 1.19, det var jättebra men tyvärr inte pers. Hon kom också till final, och jag hoppas hon blir nöjdare då! Sen simmade vi tre 100m frisim, jag fick 1.07.12 och det var över 1 sekund pers.

Jag vet faktiskt inte hur det gick för Alex och Tiffi på frisimmet, för jag var klar före de och åkte hem! Men det gick säkert bra :P

Foto: Jag Turkiet 2011, jag och min syster ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

UGP var för mer en en månad sen ;)

2011-11-13 @ 14:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0