Landträning!

Heeej!!

Det här är mitt första inlägg, Tille berättade precis på träningen hur man gör, Hehe :)

På landträningen var vi utomhus och hoppade bock över varann (men jag var så feg så jag gick liksom och hoppade med ena benet! Hehe duktigt) Sen var vi lite på marken och den var väldig våt och kladdig.
Sen lekte vi femton och de var kul!! (Men både Tiffi och Tille ramla!)

Nu ska jag till Kista så ha de bra!

Kram Alex :)
En av mina favobilder!! :) Foto: Tille

På träningen någon gång, Jag (Alex), Tiffi och Ia!

På väg till träningen igår. Tille smyg fotade oss, alla var jätte tröta men de var inte jätte jobbig träning.


Kommentarer
Postat av: Alex :)

Hehe förlåt!! Lite stavfel!! :)

2011-11-02 @ 18:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0